căutare personalizată

joi, 10 mai 2012

Alexandru Jula - Unde-i gasca de altadata...

1. Mormane de scrisori, îmi amintesc de vremea-aceea
Când ne plimbam pe-alei şi nu ştiam ce e femeia
Prin parcul înverzit şi cu caietu-n buzunar
La şcoală când mergeam păream un mic hoinar

R: Unde e gaşca de-altădată, cu care-o făceam lată
Prin baruri colindând
Gaşca cheflie de-altădată e azi împrăştiată
Dar n-am s-o uit nicicând

2. La şcoală când mergeam şi gândul nu-mi era la carte
Pe fete le ciupeam şi gândul îmi zbura departe
Cu sticla-n buzunar şi Mărăşeştiul în pachete
Îmi amintesc cu-aceeaşi sete de viaţa de hoinar

3. Dar anii au trecut şi ani în sir încă vor trece
Noi vom îmbătrâni şi vom avea inima rece
Nevasta-mi va striga: „Mai stai acasă, măi bărbate”
Cu toţii ne vom aduna, şi astfel vom cânta

R: Dacă ştiam pe vremea-ceea ce rea este femeia
Nu mă mai însuram
Ce-mi trebuia însurătoare, s-o port azi în spinare
Atâta-amar de ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu