căutare personalizată

joi, 7 februarie 2013

Din dragoste pentru Voiculescu! Mircea Badea şi-a făcut operaţie de mărire de limbă !!!

 www.timesnewroman.ro

Nemulţumit de modul în care îl pupă în cur pe Voiculescu, Mircea Badea a apelat la ajutorul medicilor plasticieni, care i-au mărit considerabil limba. „Vreau ca limba mea să ajungă acolo unde nici o altă limbă nu a ajuns, mult dincolo de sfincterul domnului Dan Voiculescu”, şi-a explicat Mircea Badea decizia.

Moderatorul de la Antena 3 spune că prin această mărie de limbă viaţa lui va deveni mult mai bună. „De acum încolo”, spune Badea, „îi voi putea da limbi în cur domnului profesor Voiculescu fără să mă aplec, ca restul colegilor mei. Voi putea să-i dau limbi în cur chiar şi în timp ce stau la măsuţa mea şi-mi fac emisiunea. Curul domnului Voiculescu nu mai are unde să se ascundă de limba mea”.

Operaţia a fost, într-adevăr, una de succes. O confirmă faptul că, de când Mircea Badea şi-a făcut operaţia de mărire de limbă, Dan Voiculescu este toată ziua numai zâmbet. Mai mult, Voiculescu chiar s-a oferit să-i deconteze lui Badea costurile operaţiei, atât de mulţumit este de rezultatul ei.


www.timesnewroman.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu