căutare personalizată

sâmbătă, 24 iulie 2010

Aloe Vera, noua regină a gustului

Bine mă, oi fi fost eu mahmur, am ras nişte beri şi câteva carafe de vin dobrogean cu o seară înainte, şi poate mă bătea şi soarele în cap, dar, de ce naiba beam IceTea cu aromă de Aloe Vera??

Trebuie să fi existat un moment important în evoluţia omenirii când trei cercetători fumaţi bine au privit cu atenţie planta de birou (căutaţi pe google să vedeţi ce-i aia aloe vera dacă nu ştiţi) şi au zis :“Băă, ştii ce ar trebui să facem cu planta asta?”; “Nu”; “S-o băgăm în şampon!”. Şi astfel au apărut zecile de şampoane cu extract de Aloe Vera.

Da’ ca să bage aromă de Aloe Vera în IceTea trebuie să fi fost ceva mai mult. Trebuie să se fi făcut un studiu printre consumatori. “Ce aromă doriţi să aibă ceaiul dumneavoastră?” Şi, deşi au fost mii, sau poate zeci de mii, de răspunsuri logice cum ar fi “castraveţi”, “pepene maro”, “sunătoare” sau “var nestins”, cele mai multe răspunsuri au fost “Aloe Vera”. Cine o fi muşcat din planta de birou să zică: “Îmi place această aromă, aş bea ceva cu gustul ăsta”?

Oricum, ăsta e doar începutul. Nu-s un consumator de iaurt, cum nu e, de fapt, nimeni în România, substanţa vândută sub numele de iaurt neavând nicio legătură cu iaurtul, dar cred că, dacă nu există, o să apară curând iaurtul cu aromă de “Aloe Vera”. De-aici până la hârtia igienică, Mirinda şi abonamentul Orange “Aloe Vera” – mai bun ca Delfinul da’ mai prost ca Pinguinul – nu e decât un pas.

Mă aştept să văd în magazine Aloe Vera Bio, pentru că, ştiţi cum sunt corporaţiile, cresc Aloe Vera în mod industrial, în sere hidroponice sau ceva de genul, nu e ca aia de la ţară, crescută natural, cu bălegar autentic de cămilă, de către un ţăran autentic ce păstrează tradiţiile, poartă tricolorul la gât iar bunicul său a luptat în războiul din ‘77.
www.dailycotcodac.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu