căutare personalizată

miercuri, 28 iulie 2010

Hârtia igienică cu curcubeu

Există. Serios, am văzut eu. Volare Deluxe Rainbow se cheamă şi cică “este un produs complet nou, diferit de toate celelalte produse de pe piaţă şi este o hârtie igienică multicoloră, care aduce o nuanţă de veselie în baie”.

Că e diferit de toate celelalte hârtii igienice, care nu sunt cu curcubeu, confirm, că e multicoloră confirm, dar în baie nu are cum să aducă o nuanţă de veselie (ceea ce e grav, căci oamenii de-aia se duc la toaletă, pentru antren şi voie bună). Singura nuanţă pe care poate s-o aducă în baie Volare Rainbow ăsta e una de profund ridicol.

1. Cum dracu’, pardon de expresie, să te ştergi la fund cu un curcubeu??? Nu, pe bune, cum să te ştergi cu curcubeul la fund?

2. Cum s-a ajuns la acest produs? S-a făcut o cercetare de piaţă care a dus la concluzia că oamenii îşi doresc neapărat hârtie igienică cu curcubeu?

3. Dacă-şi doresc să se şteargă la fund cu un curcubeu vesel şi multicolor, ce altceva din aceeaşi paradigmă a ridicolului ar mai putea veni în întâmpinarea dorinţei lor? Hârtie igienică cu îngeraşi? Cu pisicuţe? Cu căţeluşi? Cu bebeluşi? Cu Maica Domnului, Doamne iartă-mă, că mi-am pierdut minţile de la curcubeul ăla şi nu mai ştiu ce zic? Cu inimioare săgetate din care curge sânge? Cu prăjiturele apetisante?

Ziceţi şi voi, am înnebunit eu sau unii oameni de marketing ar trebui încuiaţi în baie cu un bax de hârtie igienică cu curcubeu, să se veselească până nu mai pot?
www.simonatache.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu