căutare personalizată

miercuri, 23 februarie 2011

Ofiterul sub acoperire deconspirat de vinul si femeile din Husi

www.husi.info
Numãrul arestãrilor de la Vama Albita ar fi fost ceva mai mare dacã ofiterul sub acoperire, infiltrat între politistii de frontierã, nu si-ar fi dat în petec în fata unei domnisoare rãpitoare agãtatã într-un club din Husi. Vajnicul ofiter a tinut mortis sã o cucereascã pe aceasta si i-a arãtat legitimatia de “agent secret”. Secretul a fost bine pãstrat de câtiva politisti de frontierã care au aflat de aceastã poveste chiar de la domnisoara în cauzã.

În luna noiembrie 2010 la Postul de Politie de Frontierã din Vama Albita a fost adus un nou angajat, conform actelor, Mihai Fotin. “Toti stiam cã e un fel de rudenie de-a cuiva mare de la minister. Era un bãiat tânãr dar drept sã vã spun, n-as putea sã vi-l descriu. N-avea nimic iesit din comun, nici înalt, nici scurt, nici gras, nici slab. Cum a venit asa a si dispãrut. Exact la o zi dupã ce s-a aflat în presã de primul scandal cu vamesii de la Siret angajatul ãsta nou n-a mai venit la muncã!”, povesteste un politist de frontierã din Husi.

“S-a îndrãgostit de Simona si i-a spus cine este”

Cu toate cã activitatea ofiterului DGA trebuia sã rãmânã strict secretã, acesta n-a putut rezista si a cedat în fata unui frumoase husence. Într-un acces de sinceritate, si dupã ce s-a îmbãtat bine, acesta i-a arãtat unei fete legitimatia de agent DGA si i-a spus cã adevãratul nume al sãu este Ovidiu “Când mi-a povestit Simona (iubita din Husi a agentului) de faza cu legitimatia am crezut cã glumeste. Dupã aceea când mi l-a arãtat pe individ, am înteles imediat despre ce e vorba si l-am ocolit pe cât am putut. Alti colegi, în schimb, nu mai stiau cum sã-I facã pe plac, când au auzit cã are pile mari la minister. Este unul Mihai Surdu (sef de turã) care i-a zis cã î-l ia sub protectia sa si-l face om. Om s-a fãcut pentru cã si el a fost dus la Bucuresti. Probabil si eu ajungeam acolo dacã nu era Simona si nu se apuca ãla de fãcut declaratii de dragoste”, a declarat politistul de frontierã.
www.husi.info

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu