căutare personalizată

sâmbătă, 4 iunie 2011

Război cu COSMOTE

Camionagiu

În fiecare lună duc un război de uzură cu toţi cei care vor banii mei. Bănişorii mei câştigaţi cu greu din textele de factură cel puţin îndoielnică pe care le scriu pentru diverse site-uri absolut onorabile. Asta e strategia mea de supravieţuire pe timp de criză: vrei banii mei, trebuie să meriţi, să transpiri, să plăteşti cu nopţi nedormite, cu sânge şi limfă, şi dacă se poate şi e bun Dumnezeu, chiar să înnebuneşti până scoţi un ban de la mine!
Printre cei pe care îi toc lună de lună cu neplata la timp se numără şi fanarioţii de la COSMOTE, sau grecotei cum îmi place să le spun, fără urmă de rasism.

PRIMA BĂTĂLIE

Primesc sms:
„Stimate client, vă anunţăm că s-a emis factura cu numărul…, care are data scadentă …”
Le răspund în gând:
„Staţi pe-aproape, că bagă raţia!”
Îmi frec mâinile de satisfacţie, căci văd cu ochii minţii o sală plină cu tineri aşezaţi la calculatoare. Nemernicii schimbă priviri îngrijorate, unul mai curajos se ridică şi atacă problema frontal:
„Băi fraţilor, credeţi că de data asta plăteşte Camionagiu la primul sms, ori e frecuş iarăşi?”
La care răspune o fată foarte frumoasă, dar palidă de îngrijorare:
„Nu ştiu, dar nu mai rezist, chiar nu mai pot da atâtea lupte, atâtea sms-uri! Tipul ăsta e diabolic. Cred că e şi foarte atrăgător…”

BĂTĂLIA A DOUA

Al doilea sms:
„Stimate client, vă reamintim că ultima factură emisă în valoare de… are data scadentă 28/05/2011. Dacă aţi efectuat deja plata, vă mulţumim!”
„Sugeţi cuc de dinozaur, mă, le răspund în gând, cu tonul şi expresia favorită a lui Zoso. Fug prin casă de bucurie, dând cu pumnii în aer: „Yes, yes!”
Îi văd în capul meu pe cei din sala cu calculatoare a fanarioţilor cum beau apă cu zahăr să le revină glicemia la cote normale, tipa superbă a fost dusă deja la spital. Sigur mă iubeşte în taină.

BĂTĂLIA A TREIA

Al treilea sms:
„Pentru a evita suspendarea serviciilor şi înscrierea în Preventel vă rugăm să achitaţi astăzi factura în valoare de 50,35 RON. Mulţumim!”
„Iubi, te duci să iei cartofi şi cotlete?”, mă întrebă soţia, insensibilă complet la bătăliile pe care le dau cu monştrii mâncători de parale.
„Nu pot, urlu cu ochii scoşi din orbite de furie şi cu pumnii strânşi! Dacă nu plătesc acum îmi taie ăştia telefonul!”.
Şi ies trântind uşa, cu ultimii 50 de lei în dinţi.
Odată şi-odată voi învinge!

www.dailycotcodac.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu