căutare personalizată

marți, 18 iunie 2013

CV de manelist !!!





Informatii personale

Vasile Baronu' de la Bãitesticol , idolu' femeilor nemãritate si
mãritate, invidiat de dujmani

Data nasterii: 30.02.1986
Adresa: Strada Jmekerilor, nambãr oan, Bãitesticol
Telefon: Mobil
Email: baronu_fermecatoru@yahoo.com

Obiectiv

Sã fiu cel mai lãudat, invidiat si bazat jmeker nambãr oan.

Tipul postului urmãrit: Jmeker full time Disponibilitate de schimbare
resedinţã: Spania, Italia, Germania , Austria , am fost în toate

Studii
Colegiul Naţional de Muzicã "Nicolae Guţã - Cel mai bazat lãutar,
vestit în toatã Europa", Bãitesticol
Academia de Jmekeri - Facultatea de Bo$$i - Specializarea Valoare,
Bãitesticol
Experienţã

Jmeker:
perioada: de când m-am nãscut si toatã viata
responsabilitãti: faimã, bani, femei, succesuri
firma: Firma Vietiii
Competente profesionale

Limbi strãine: italiana, spaniola, germana, toate la perfecţie, sã moarã
 toţi dujmanii de invidie dacã vã mint
Operare PC: am învãţat de la Bahoi cum sã sparg parola de yahoo

Aptitudini:
sunt printul femeilor, le vrãjesc pe messenger si ele îmi dã buzzuri pe
urmã, cã moare dupã mine
fac dolari si euro chiar si când dorm cu ochii închisi
sunt invidiat de dujmani cã sunt apreciat de femei
am mulţi dujmani
toatã lumea vrea sã stea pe lângã mine când sunt la discotecã la Cãminul
 Cultural,
cã eu sparg 1000 de euro pe noapte si stiu sã mã distrez si beau sampanie de 100 de euro
îl cunosc pe Sorin Copilu' de Aur si pe Adrian Minune
orice vreau eu îl obţin
altu' ca mine nu e
sunt cãutat de mafia interlopã pe motiv cã sunt frumos
am har de la Dumnezeu
am talent
am valoare
am spart norma la femei

Hobbyuri
sã le dau jet la dujmani
sã stau pe messenger cu femeile si sã le vrãjesc
manelelele
hainele de firmã
electrodinamica miscãrii corpurilor solide în raport cu relativitatea
timp-spatiu si echivalenta energie-masã

Pre-interviu
1. Ce te motiveazã sã fii performant?
Talentul.

2. Care ar fi jobul tãu ideal?
Boss cu normã întreagã si carte de muncã.

3. Care este cea mai mare realizare a ta de pânã acum?
Valoarea.

4. Cum te-ar caracteriza ultimul tãu Şef?
M-ar caracteriza cã ar da totul sã fie mãcar pe jumãtate ca mine.


Informatii personale Vasile Baronu' de la Bãitesticol , idolu' femeilor nemãritate si mãritate, invidiat de dujmani Data nasterii: 30.02.1986 Adresa: Strada Jmekerilor, nambãr oan, Bãitesticol Telefon: Mobil Email: baronu_fermecatoru@yahoo.com Obiectiv Sã fiu cel mai lãudat, invidiat si bazat jmeker nambãr oan. Tipul postului urmãrit: Jmeker full time Disponibilitate de schimbare resedinţã: Spania, Italia, Germania , Austria , am fost în toate Studii Colegiul Naţional de Muzicã "Nicolae Guţã - Cel mai bazat lãutar, vestit în toatã Europa", Bãitesticol Academia de Jmekeri - Facultatea de Bo$$i - Specializarea Valoare, Bãitesticol Experienţã Jmeker: perioada: de când m-am nãscut si toatã viata responsabilitãti: faimã, bani, femei, succesuri firma: Firma Vietiii Competente profesionale Limbi strãine: italiana, spaniola, germana, toate la perfecţie, sã moarã toţi dujmanii de invidie dacã vã mint Operare PC: am învãţat de la Bahoi cum sã sparg parola de yahoo Aptitudini: sunt printul femeilor, le vrãjesc pe messenger si ele îmi dã buzzuri pe urmã, cã moare dupã mine fac dolari si euro chiar si când dorm cu ochii închisi sunt invidiat de dujmani cã sunt apreciat de femei am mulţi dujmani toatã lumea vrea sã stea pe lângã mine când sunt la discotecã la Cãminul Cultural, cã eu sparg 1000 de euro pe noapte ºi ºtiu sã mã distrez ºi beau ºampanie de 100 de euro îl cunosc pe Sorin Copilu' de Aur si pe Adrian Minune orice vreau eu îl obţin altu' ca mine nu e sunt cãutat de mafia interlopã pe motiv cã sunt frumos am har de la Dumnezeu am talent am valoare am spart norma la femei Hobbyuri sã le dau jet la dujmani sã stau pe messenger cu femeile si sã le vrãjesc manelelele hainele de firmã electrodinamica miscãrii corpurilor solide în raport cu relativitatea timp-spatiu si echivalenta energie-masã Pre-interviu 1. Ce te motiveazã sã fii performant? Talentul. 2. Care ar fi jobul tãu ideal? Boss cu normã întreagã si carte de muncã. 3. Care este cea mai mare realizare a ta de pânã acum? Valoarea. 4. Cum te-ar caracteriza ultimul tãu Şef? M-ar caracteriza cã ar da totul sã fie mãcar pe jumãtate ca mine.

Salvează râsul românesc!
www.FunkyDonkey.ro & www.Facebook.com/Bancuri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu