căutare personalizată

marți, 19 noiembrie 2013

Problema parului din nas la femei !!!



               Am gasit zilele astea pe un forum  mamicamea.ro ( nu ma intrebati cum am ajuns acolo ) , o discutie foarte interesanta despre problema parului din nas.
Va invit in continuare sa urmariti intreaga discutie:

Nanette   "  - Am o problema mai jenanta . Foarte jenanta, de fapt. Eu sunt bruneta cu par negru peste tot Inclusiv fata, sani, peste tot trebuie sa ma epilez. Dar...am par si in nas. STiu ca toti avemn, dar al meu e negru-negru si firele sunt lungi si groase. Le mai tai cu forfecuta, dar tot arata destul de urat Odata am incercat si le-am smuls. OMG!!!! Asa durere n-am avut niciodata!! Cred ca nici nasterea nu e asa de rea!Si pe deasupra, mi-au crescut foarte repede inapoi. Nu le mai pot smulge, asa durere nu mai pot indura MAi ales ca stiu cat de repde o sa-mi creasca inapoi. Ce altceva as putea face? MAi e cineva care are problema asta? Cum o rezolvati?

 yasmi    - hi hi.... de cand am facut rinoplastie si eu am aceasi problema..... probabil e mai scurt nasul si de aia se vad la mine....


Rodika69  - Eu doar cu penseta... doare de-mi dau lacrimile, da' ca sa fac... parca nu m-as da cu ceara pe-acolo... si cu forfecuta tot se vad... bine ca nu-s prea multe!


Rhony -  Parul ti-a crescut mai repede si mai des pentru ca il tai.
Stiu ca e ingrozitor de dureros, dar incearca sa-l smulgi cu penseta nu-l mai taia pentru ca se va indesi si mai mult .Nu vor creste la fel de repede daca folosesti penseta.
Cand smulgi firul de par, incordeaza nasul si foloseste ambele maini. Cu una ridici nara si cu cealalta pensezi. Va fi mai putin dureros.

Goldi  - Mai fetelor, voi chiar vreti sa va chinuiti ?!
Folositi masinuta aceea de tuns parul din nas si gata. Parul nu se indeseste, ca nu are cum, se poate ca firele sa creasca mai groase, adevarat, dar va puteti tunde mai des si cu asta basta!
Si eu folosesc, am o nara usor asimetrica si uneori mi se pare ca parul se vede inestetic si dupa vreo 2 ani de folosire cam 1 data de luna - nu sunt prea paroasa pe nicaieri, nici macar in cap - nu mi s-a intamplat nimic neplacut.
De smuls este ingrozitor de dureros, am incercat si eu dar parul este destul de mult pe o suprafata mica, asa ca este horror

PAdy   - Nu stiu daca ar merge tratamentul cu laser sau electroliza la tine dar in locul tau as incerca si optiunea asta.

Mamimic   - si eu am problema asta, dar il smulg cu penseta. inainte dau cu spirt sa amortzeasca si dupa aia efectuez operatiunea. doare de-mi dau lacrimile, dar ca la nastere nu e..........
asd - 
Citat din Mamimic
si eu am problema asta, dar il smulg cu penseta. inainte dau cu spirt sa amortzeasca si dupa aia efectuez operatiunea. doare de-mi dau lacrimile, dar ca la nastere nu e..........
si in cat timp iti creste inapoi?plz rsp

asd  (insista) -  si eu am problema asta, dar il smulg cu penseta. inainte dau cu spirt sa amortzeasca si dupa aia efectuez operatiunea. doare de-mi dau lacrimile, dar ca la nastere nu e..........






in cat timp iti creste inapoi??/

pantoficustil - Eu nu am asa de mult, dat totusi am fac si eu cu penseta, cu ceara nu am curaj sa dau pentru ca stiu ca doare ingrozitor, nush ce ai putea sa-i faci altceva decat sa-l smulgi cu penseta, daca i curaj poate ti-l trasi ku ceara...dar nu cred ac ai sa rezisti/..."
Va multumesc ca ati rezistat pana la sfarsit si sper ca a fost la fel de amuzant pentru voi cum a fost si pentru mine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu