căutare personalizată

luni, 21 iunie 2010

Educaţie în familie. Azi, capitalele lumii

Feciorul se plictiseşte.

-Du-te, bă, afară!
-Şi ce să fac afară, că mă plictisesc?
-Joci şi tu un pâr-pac, un lapte gros, un nouă pietre.
-Neah, că n-am cu cine.

Incinta dintre blocuri e plină de copii. Cum adică nu are cu cine?

Azi aşa, mâine-aşa. Şedinţă în familie. Nevasta:
-Să-l ducem la un psiholog.
-Păi ăştia cer bani.
-Nu, că am eu pe cineva, am rezolvat-o cu ceva. Nu ne ia niciun ban.

Urmează prima vizită. Vine feciorul acasă cu gura până la urechi.
-Ce râzi, mă?
-Tu ce aichiu ai?
-140, zic.
-Ha. Eu am 142.
Stau, analizez.
-Ce capitală are Madagascarul?
-Nu ştiu, răspunde.
Jubilez.
-Eşti prost. Antananarivo.

[...]
Trec vreo două zile.
-Tati, mă duc afară.

Psihologul a făcut toţi banii. Spun:
-Vezi să nu te murdăreşti, că a plouat. De-a ce vă jucaţi?
-Aaa, păi nu mă duc să mă joc.
-Şi atunci de ce ieşi afară?
-Să-i fac proşti pe ăştia. Că am învăţat toate capitalele
www.dailycotcodac.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu