căutare personalizată

luni, 21 iunie 2010

Oare cât se bea după căsătorie?

Într-un final, îmi fac curaj şi zic:

- Mă duc până la baie! şi mă ridic, ies din aşternutul conjugal şi matrimonial totodată. Dar în loc să fac stânga către baie, fac dreapta, sperînd să nu mă simtă; deschid tiptil frigiderul, scot sticla, desfac dopul, şi trag o duşcă sănătoasă.

- Gropare, ce faci la frigider?

Femeile au un al şaptelea simţ. Tac preţ de o secundă ca să înghit şi să-mi dreg glasul – şi odată cu el busuiocul.

- Nimic, steluţa mea de mare, anemona mea de peşte arlechin! zic. Nimic.

Savurez o clipă aroma. Buun, bun, îmi zic. Aş mai bea! Şi mai beau o duşcă.

- Eşti la sticlă? mă întreabă.
- NUUUU, puiuţ scump! strig eu. Vroiam… să spăl vasele, măi fluturaşa mea.
- Lasă că le spăl eu, iubiţel! zice ea.
- Nu, zic eu, albinuţa mea. Lasă să mai fac şi eu câte ceva prin casă, alfel nu sunt demn de iepurica mea!

Şi mai trag o duşcă! Delicios, delicios. Apoi încă una.

Dau drumul la robinet, clătesc o farfurie. Acoperit de sunetul apei care curge, deschid iar frigiderul, şi bag la greu aer în sticloanţă, iară, cu poftă!

- Gropărel, eşti OK, dragule?
- Mmmm, zic io, ca şi cum nu pot vorbi fincă m-o pişcat o viespe de limbă.
- Sigur eşti OK?
- Da, tu iubire, da, totul e în ordine.

Un minut mai târziu – mă lingeam iar pe bot, să nu pierd nici o picătură. Şi la fel peste alte şaizeci de secunde. Buună licoarea! Buuună… şi tare mult îi mai place Groparului! Miam miam, parcă-i miere şi io-s muscă, trăjni-o-ar s-o trăjnească.

Mai spăl o farfurie, o furculiţă, iar îmi înmoi mustaţa în lichid, mai frec un pic cu buretele, mai trag o duşcă – şi nu mă las până nu termin sticla. După care, fericit, opresc apa; şi mă reîndrept către aşternutul conjugal şi matrimonial totodată.

- Spune sincer, ai băut? mă întreabă dintr-o dată.
- …eu? fac eu pe niznaiul; da’ ţi-ai şi găsit pe cine să duci cu vorba!
- Haaaai, mă puiuţ drag… da’ mi-ai promis… o mai rămas ceva în sticlă?
- Nu prea, rânjesc eu. Nu! Decât aer, din belşug.
- AI BĂUT UN KIL ÎNTREG!!!!
- Ce tăt vrei, tu muiere! zic io, dintr-o dată. Plm! Că io, dacă am chef să beau, apăi beau! Pă-mi spui tu mie ce să fac la mine-n casă! Că amu scot cureaua şi găt luna de miere! Şi fac scandal şi îi bat şi pe vecinii fără de vină!
- Da’ nu de asta e vorba, măi şuşu muciu… dar nu mai bea iaurtul aşa rece, din frigider, că nu-ţi face bine…! Scoate-l şi tu într-un bol şi lasă-l 10 minute, că aşa rece ştii şi tu că nu-i sănătos! Şi apăi poţi să tot bei… că ştii că io n-am nimic împotrivă…!
www.groparu.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu