căutare personalizată

miercuri, 16 iunie 2010

Suntem nişte doamne, ce pana mea?!

Într-o zi frumoasă de vară, două dame delicate se întâlnesc la ceas de seară în scopul de-a lua o cină frugală la o anumită terasă liniştită din Piaţa Victoriei.

Se aşează elegant la o masă şi fumează gingaş din ţigările slim, cu target feminin.

- Bună seara, le întâmpină chelnerul, plasând galant două meniuri. Pot să vă aduc ceva de băut până vă hotărâţi ce mâncaţi?
- O carafă de vin alb şi una de vin roşu, vă rog.
- Excelentă alegere.


Într-o seară frumoasă de vară, un chelner galant plasează graţios două pahare şi câte un ţol de vin – unul alb, unul roşu – pe o masă de pe o terasă din Piaţa Victoriei.

- Nu vă supăraţi, ăsta nu e vinul nostru… Am cerut câte o carafă…

Mai mult mirat decât fâstâcit:
- Vă rog să mă scuzaţi, dar v-am văzut aşa…nişte…DOAMNE, şi am crezut că n-aţi zis bine!
www.dailycotcodac.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu