căutare personalizată

sâmbătă, 25 septembrie 2010

Barbaţii însuraţi sunt motorul economiei

Înainte să se însoare, averea oricărui bărbat încape în maximum două valize. Este vorba de un cuţit care nu taie, dar este folosit la absolut orice, de la uns marmeladă la înşurubat prize, două perechi de blugi, “blugii” şi “blugii ăia buni”, două perechi de încălţări, “adidaşii” şi “pantofii ăia buni”, două tricouri, tricoul cu Sepultura şi ăla de mers la serviciu, mobilul cu trei încărcătoare ce nu se potrivesc, laptopul jigărit, două geci (iarnă – vară), două pulovăre, ăla de la mama şi ăla jegos, plus o rezervă inepuizabilă de ciorapi pentru că orice holtei preferă să cumpere ciorapi decât să-i spele.
Bărbatul necăsătorit foloseşte la maximum toate resursele din casă. Scrumiera este tot timpul o cutie de conserve, desfăcător de bere sau de vin n-are, are doar o cană ce este folosită pentru ceai, cafea, apă sau vodcă, are un singur scaun funcţional, nicio masă, deţine doar un ibric, o tigaie şi o oală, un set de tacâmuri în care fiecare furculiţă este de altundeva. Are un singur prosop, o singură cârpă de şters pe mână. Mai are un costum cu care se duce la operă, la nunţi sau la interviuri de job.

Odată însurat, soţia sa descoperă brusc că omul trebuie echipat cu de toate: “Trebuie să mergem să-ţi iei nişte pantaloni”. “Păi am două perechi de blugi”. “Tu nu ieşi cu vechiturile alea cu mine” . “Păi nu-mi trebuie, femeie”. “Deci, ne-am înţeles, mergem să-ţi luăm două perechi de blugi, nişte pantaloni de stofă, ca să mergi şi tu bine îmbrăcat la serviciu”.

Apoi descoperă că trebuie să aibă un set complet de veselă. “Pentru ce?” .“Nu vezi că nu avem decât trei farfurii? Dacă vine cineva la noi?”. “Vine pe dracu’, cine să vină, noi ne întâlnim cu toţi prietenii în oraş”. “Mergem să luăm farfurii”.

Aşa ajunge cu un set de cuţite noi, un set de cuţite pentru uns marmelada (6 bucăţi), schimburi pentru aşternuturile de par (5-6 bucăţi), nenumărate perechi de pantaloni şi cămăşi. Câcat, am ajuns să am chiar şi pijamale.

Important pentru umanitate şi criza asta economică e că noi, bărbaţii, negociem cu nevestele cam cum negociază Băsescu cu FMI: “ORI FACEM CUM VREI TU, ORI MĂ CAR”.

Aşa şi eu, ca preşedintele nostru, i-am zis nevesti-mii când s-a întors din ţări străine cu încă o pereche de blugi, pe lângă cele 6 care le am (eu aşteptând să-mi aducă ceva “grappa” de-aia bună, ştie soţul maică-mii, Vasile, de care, sau trabucuri Mercator, tot Vasile ştie, că doar beam ca băieţii prin parc în Torino): “Mami, super idee, de mult îmi doream o pereche de blugi cu buzunarele aşezate aşa”.
www.dailycotcodac.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu