căutare personalizată

miercuri, 22 septembrie 2010

Un Masaj Erotic !

Dacă Gheorghe Furdui l-ar fi cunoscut pe Tănase C. în împrejurări cât de cât normale, cum ar fi la cârciuma din sat, probabil că l-ar fi plăcut şi chiar s-ar fi împrietenit cu el încă de la a doua sticlă; însă, oricât de sociabil ar fi fost Gheorghe, nu prea se putea împrieteni cu un tip pe care-l găsise în propria lui şură, cu pantalonii-n vine, mai ales că imediat sub el o descoperise şi pe fie-sa. În aceste împrejurări delicate s-au cunoscut, practic, cei doi. Totuşi, chiar şi aşa, Gheorghe n-a uitat de etichetă, care îi cerea să se prezinte, aşa că a pus mâna pe un par şi s-a recomandat simplu: “’tu-ţi morţii mă-tii, ce cauţi, mă, la fie-mea?”.
Analizând cu realism situaţia, Tănase şi-a dat seama pe loc că n-are nici un rost să-i spună că are gânduri serioase cu fata lui – deşi avea -, mai ales că era într-o evidentă criză de timp: dacă vroia să mai plece pe picioarele lui acasă, trebuia să se grăbească, pentru că Gheorghe mânuia parul cu multă tenacitate. Din păcate, oricât de mult îşi dorea Tănase s-o ia din loc, tehnic vorbind îi era aproape imposibil, orice încercare de a se ridica de la pământ fiindu-i retezată din faşă de Gheorghe, care suplinea cu lovituri de picior ceea ce nu izbutea cu parul, într-o coordonare perfectă.

Aflat în legitimă apărare, Tănase a lăsat deoparte orice sfială şi a contraatacat energic, urlând la intimidare: “Nu mai da, nea Gheorghe, că mă omori”. “Păi da’ tu ce credeai că vreau, mă”, i-a răspuns Gheorghe, “să-ţi fac masaj?”.
www.dailycotcodac.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu