căutare personalizată

sâmbătă, 17 aprilie 2010

Model pentru ceilalti....!!!!

De felul meu am fost lasat mai liber cat am fost la scoala...fie gimnaziu fie liceu...dar in acelasi timp parintii mei imi creau dorintza si ambitia sa invat...Si de multe ori aveau o strategie pe care o uram ceva de nedescris....si anume acea strategie de a te compara cu un alt coleg...si asta o stiti cu totii...De cate ori nu a venit maicata la tine si zicea:
- Mai Alex de ce nu inveti....uite Marius e in clasa a III-a si deja a citit Neamul Soimarestilor, a citit si Baltagul...si Fratii Jderi..!!!!!
Te duceai la scoala si prindeai boala pe colegu ala...
- Neamu Soimarestilor >:P.....fanu lu` Sadoveanu..._|_mama ce sa zic...
Toti am fost dati exemple pentru colegi...Eu de exemplu eram dat exemplu pentru cel mai prost din clasa...atat de slab eram la invatzatura...Era saraca maicasa si zicea:
- Mai de ce nu vrei sa inveti....Uite Alex e in clasa a III-a si stie sa vorbeasca !!!! Tu...??? Retardatu dracului !!!
Daca nu gaseau exemplu inventau unul... De cate ori nu ati auzit dialogul asta...vorbele astea din gura lu maicata...
- Mai de ce nu vrei sa inveti..??? Eu ti-am creat toate conditiile sa inveti... Tu stii ca sunt copii in tara asta ca nu au ce manca....stau la lumina lumanarii...le e frig... si totusi sunt olimpici !!!!
Iti puneai pe fata privirea aia sceptica...te uitai la maicata si ziceai :
- Oare cum dracu poti minti in halu asta...???
Da ca asta faceau copii...
- Bai n-am mai mancat de 3 zile mie o foame de mor...mie frig si singura sursa de curent la noi in casa sunt 2 geamuri... Ia sa fac eu o ecuatie de gradul II...Mie foame de mor...ia sa invat Carpatii Meridionali pe de rost...poate ma ajuta...
Te ajuta ca sa ce part...Sa ei un kkt de diploma si sa intri la facultate....
(Continuarea maine sau luni)....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu