căutare personalizată

vineri, 5 martie 2010

raspuns catre directorul bancii

Stimate domn,

Am onoarea să vă confirm primirea scrisorii dumneavoastră din 12 septembrie prin care îmi cereţi, pentru a treia oară, returnarea banilor pe care vi-i datorez.

Aş vrea să ştiţi că eu nu contest această datorie şi am intenţia s-o plătesc cât mai curând posibil. Pe de altă parte, aş dori să vă informez că eu am numeroşi alţi creditori, la fel de onorabili ca dumneavoastră, cărora vreau să le înapoiez, de asemenea, sumele datorate.

Deoarece suma alocată de mine lunar rambursărilor este limitată, în fiecare lună desemnez prin tragere la sorţi unul dintre dumneavoastră căruia îi înapoiez banii.

Indrăznesc să sper, domnule, că numele dumneavoastră va ieşi cât mai curând.

Vă rog să acceptaţi, domnule, salutările mele împreună cu întreaga mea consideraţie.

P.S. Datorită faptului că ultima dumneavoastră scrisoare a fost redactată într-un limbaj agresiv şi violent, vă anunţ cu regret că nu veţi participa la următoarea tragere la sorţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu