căutare personalizată

vineri, 21 mai 2010

Vieaţa la mol (II)

- Nu te-ntoarce acum, dar e una-n chiloţi în spatele tău.
- Cum, în chiloţi? Cum să nu mă-ntorc? Se uită? Faci mişto…
- Nu, pe bune, e în chiloţi galbeni cu flori portocalii şi are un maieu galben, nu poartă sutien… Şi e încălţată-n pantofi cu toc cui. Tocuri de 10, zic eu.
- Mă uit.
- E?
- Nene… Foarte Tare! Da’ nu-s chiar chiloţi.
- Da’ ce-or fi ăia?
- Nişte pantalonaşi foarte scurţi… şi foarte subţiri. Şi foarte mulaţi.
- Da, le lipseşte numai dantela. I se vede fofo.
- Pe bune? Fofo? Nu vrei să schimbăm locurile?
- Nu, stai acolo, că-ţi descriu eu.
- Nu-i tot aia. Auzi, da’ ce face?
- Se plimbă de colo-colo, gen aştept pe cineva să m-agaţe. Ai văzut cum e fardată?
- Nu, m-am uitat la chiloţi.
- Dacă eu veneam aşa la o întâlnire cu tine ce făceai?
- Nu veneai tu aşa. Cred că te băteam cu papucul.
- Auzi, ce-o fi în mintea lor?
- Sunt mai multe?
- Bine că eşti tu deştept. În general, astea care ies aşa în lume.
- Aici e “în lume”?
- Păi aici vine lumea, la mol, nu? Inclusiv noi.
- Ţi se pare că noi suntem în chiloţi?
- Nu, dar suntem în compania unor dame care vin în chiloţi, na.
- Uite-o că trece p-acolo. Auzi, poate e-n slipi, nu în chiloţi. Un slip colorat. Mă rog, asta înseamnă că ar trebui să fie udă, nu?
- Ah! Ce mitocan…
- Îţi dai seama cum o fi venit ea cu tramvaiul pân-aici…
- Cred că a adus-o vreun băgău cu gipan.
- Şi se frăsuie singură p-aici, nu? Unde-i băgău’, atunci?
- Poate a rămas să-şi păzeazscă gipanu’.
- O fi văzut-o tat’su’?
- Când şi-a pus chiloţii? Poate i-a pus chiar el.
- Cretinule.
- Păi ce vrei să zic, nu vezi cum arată? Bine că râzi. Auzi, aşa e moda acum?
- Moda la ce?
- Să ieşi în oraş sâmbăta după-amiază.
- Cred că numai la mol. Şi prin cluburile alea.
- Prin cluburile alea… Ştii tu ce se-ntâmplă prin cluburile alea…
- Nu, dar mă uit la asta în chiloţi şi-mi pot imagina.
- Mai vrei cafea?
- Nu, hai să mergem. Pe dincolo, las-o-n durerea ei…
- Vreau s-o-ntreb dacă n-are şi tetra, cu acelaşi model.
- Poate apare băgău’ şi-ţi sparge nasul. Hai.
- Îţi dai seama ce-ar scrie ziarele? Că m-am luat de una la mol şi m-a bătut bărbat’su măr?
- Absolut.
- Crezi că ziarele ar spune că era în chiloţi?
- Nu. Li s-ar părea că e normal să fie-n chiloţi la mol. Hai
www.dailycotcodac.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu